l.p | Nazwa szkolenia | Cel szkolenia |
1. | Techniczna obsługa komputera
| Wzrost profesjonalizmu branży hotelarskiej
|
2. | Internet narzędziem promocji
| Wykorzystanie Internetu jako narzędzia aktywnego kształtowania wizerunku obiektu w kontekście wizerunku regionu
|
3. | Efektywne zarządzanie obiektem hotelarskim
| Podniesienie umiejętności współpracy branży hotelarskiej w budowaniu regionalnej oferty turystycznej
|
4. | Zarządzanie kosztami w działalności hotelarskiej
| Wdrażanie dobrych praktyk w zakresie dokumentacji zysków i strat jako źródła informacji o efektach działalności szczególnie w obszarze „rodzinnych” obiektów hotelarskich
|
5. | Środki pomocowe Unii Europejskiej
| Wzrost poziomu pozyskiwania europejskich funduszy pomocowych w regionie
|
6. | Estetyka i funkcjonalność pomieszczeń obiektów hotelarskich
| Podniesienie walorów widokowych regionu poprzez kształtowanie estetyki (wyglądu) obiektów hotelarskich oraz upowszechnianie regionalnej tradycji w estetyce pomieszczeń
|
7. | Profesjonalna obsługa klienta
| Wzrost poziomu zadowolenia turystów przebywających (wypoczywających) w naszym regionie
|
8. | Zasady żywienia i dietetyki
| Upowszechnianie zasad dobrego i zdrowego żywienia w obiektach hotelarskich z wykorzystaniem tradycji polskiej i regionalnej kuchni
|
9. | Nowoczesny marketing w turystyce: - aktualne trendy, - narzędzia promocji - słabe i mocne strony - analizy marketingowe
| Wywieranie wpływu na tworzenie wizerunku obiektu zgodnego z wizerunkiem i marka regionu
|
|
|
|
10. | Bezpieczeństwo klienta i hotelarza
| Wzrost poczucia bezpieczeństwa uczestników ruchu turystycznego w regionie oraz poprawa bezpieczeństwa pracowników turystyki (branży hotelarskiej)
|
11. | Język niemiecki
| Wzrost zdolności komunikowania się na rynku turystycznym
|
12. | Minimalne wymogi dla działalności w obiektach agroturystycznych
| Wzrost atrakcyjności oferty agroturystycznej poprzez podnoszenie jakości usług i dostosowanie się do wymagań prawnych
|