Aktualności Informatorium Baza noclegowa Ofensywa Jakości Galerie Kontakt

TEMATYKA SZKOLEŃ

„OFENSYWA  JAKOŚCI” dla hoteli i pensjonatów

l.p

Nazwa szkolenia

Cel szkolenia

1.

Techniczna obsługa komputera

 

 

 

Wzrost profesjonalizmu branży hotelarskiej

 

 

2.

Internet narzędziem promocji

 

Wykorzystanie Internetu jako narzędzia aktywnego kształtowania wizerunku obiektu w kontekście wizerunku regionu

 

 

3.

Efektywne zarządzanie obiektem hotelarskim

 

 

Podniesienie umiejętności współpracy branży hotelarskiej w budowaniu regionalnej oferty turystycznej

 

 

4.

Zarządzanie kosztami w działalności hotelarskiej

 

 

Wdrażanie dobrych praktyk w zakresie dokumentacji zysków i strat jako źródła informacji o efektach działalności szczególnie w obszarze „rodzinnych” obiektów hotelarskich

 

 

5.

Środki pomocowe Unii Europejskiej

 

 

Wzrost poziomu pozyskiwania europejskich funduszy pomocowych w regionie

 

 

 

6.

Estetyka i funkcjonalność pomieszczeń obiektów hotelarskich

 

 

Podniesienie walorów widokowych regionu poprzez kształtowanie estetyki (wyglądu) obiektów hotelarskich oraz upowszechnianie regionalnej tradycji w estetyce pomieszczeń

 

 

7.

Profesjonalna obsługa klienta

 

 

 

Wzrost poziomu zadowolenia turystów przebywających (wypoczywających) w naszym regionie

 

 

8.

Zasady żywienia i dietetyki

 

 

 

 

Upowszechnianie zasad dobrego i zdrowego żywienia w obiektach hotelarskich z wykorzystaniem tradycji polskiej i regionalnej kuchni

 

 

9.

Nowoczesny marketing w turystyce:

- aktualne trendy,

- narzędzia promocji

- słabe i mocne strony

- analizy marketingowe

 

 

Wywieranie wpływu na tworzenie wizerunku obiektu zgodnego z wizerunkiem i marka regionu

 

 

 

 

 

10.

Bezpieczeństwo klienta i hotelarza

 

 

 

Wzrost poczucia bezpieczeństwa uczestników ruchu turystycznego w regionie oraz poprawa bezpieczeństwa pracowników turystyki (branży hotelarskiej)

 

 

11.

Język niemiecki

 

 

Wzrost zdolności komunikowania się na rynku turystycznym

 

 

 

12.

Minimalne wymogi dla działalności w obiektach agroturystycznych

 

Wzrost atrakcyjności oferty agroturystycznej poprzez podnoszenie jakości usług i dostosowanie się do wymagań prawnych

 

 

 

 

 

 



KALENDARZ
2015 Kwiecień
Ni Po Wt Śr Cz Pi So
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
       
NAWIGACJA
Startuj z nami Dodaj do ulubionych
Wyślij adres serwisu znajomemu

Podaj adres E-mail: