W dniu 30.03.2006 r. odbędzie się w Hotelu MERCURE w Jeleniej Górze konferencja poświęcona Ofensywie Jakości dla hoteli i pensjonatów. Podczas konferencji przedstawione zostaną szczegółowe zasady uczestnictwa w projekcie i harmonogram działań.
Miejsce imprezy: HOTEL MERCURE Jelenia Góra Jelenia Góra ul.Sudecka 63
PROGRAM
godz.0930 - 1000 Rejestracja uczestników
godz.1000 – 1010 Powitanie uczestników – Ryszard Ryk, Prezes KARR S.A.
godz.1010 – 1045Stan i możliwości rozwoju małych i średnich obiektów hotelarskich w Euroregionie Nysa - wyniki badań – dr Maja Jedlińska, dr Daria E. Jaremen, Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
godz.1045 – 1100„Wiedza drogą do świata klientów społeczeństwa informacyjnego” – Sławomir Łais, OSI CompuTrain S.A. Ogólnopolska Szkoła Informatyczna
godz.1100 – 1115Właściwe ubezpieczenie jako dodatkowy element poprawienia jakości usług w obiektach hotelarskich – Signal Iduna Polska Towarzystwo Ubezpieczeniowe S.A.
godz.1115 – 1130 Przerwa kawowa
godz.1130 – 1200Ofensywa jakości - 2002 w Niemczech „Dni wzdłuż linii Sauerlandu” – Uwe Seidel, Seidel Consulting + Technology
godz.1200 – 1230Ofensywa Jakości dla hoteli i pensjonatów, harmonogram działań – Justyna Walicka, KARR S.A. - Koordynator Ofensywy Jakości
godz.1230 Zakończenie, lunch
Projekt realizowany przy udziale środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL.